دلتنگی

اگرهیچ کس نیست ...

دلتنگ که باشی آدم دیگری میشوی.
خشن تر،عصبی تر،کلافه تر،تلخ تر...!
وجالب تراینکه بااطراف هم کاری نداری!
همه اش رانگه میداری...
ودقیقاسرهمان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی!!



نظرات شما عزیزان:

آرش
ساعت13:20---18 تير 1394
وبت زیباس تبریک میگم آنجلا

مجید اصغرزاده
ساعت4:12---12 مهر 1393
سلام وبت قشنگه خوشم اومد به منم سر بزن و در صورت تمایل تبادل لینک منو بلینک و بعد خبر بده بلینکمت منتظرم

آندریانا
ساعت3:34---13 شهريور 1393
قبلا توماه من بودی منم اسمان توالان دیگر ماه من نیستی گمان میکنم تواسمان دیگیری ترجیح داده ای.
الان دیگر اسمان نیستم نسیمی هستم که گاهی سری به عشق خود میزند
تااگر غمی چیزی دارد باخود ببرد.....


بانو و محمدرضا
ساعت7:32---2 شهريور 1393
باید کسی را پیدا کنم که دوستم داشته باشد ، آنقدر که یکی از این شب های لعنتی آغوشش



را برای من و یک دنیا خستگیم بگشاید ؛ هیچ نگوید و هیچ نپرسد فقط مرا در آغوش بگیرد بعد



همانجا بمیرم تا نبینم روزهای آینده را … روزی که دروغ میگوید ، روزی که دیگر دوستم ندارد ،



روزهایی که دیگر مرا در آغوش نمی گیرد و روزی که عاشق دیگری می شود !


㋡ naeeme ツ
ساعت11:50---26 مرداد 1393
راست گفتی...
ولی اگه اونم بیشت نباشه که بتونی سرش خالی کنی عغده میشه تودلت...


بانو و محمدرضا
ساعت18:51---24 مرداد 1393
اوهوم...درسته....

ehsan
ساعت15:47---23 مرداد 1393
وری نایس

MAHTAB
ساعت11:53---23 مرداد 1393
یه “دوستت دارم”هایی هم هست …میدونی دروغه ها …
ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه …!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:,ساعت21:53توسط Angella | |