اگرهیچ کس نیست ...

من یک غذرخواهی به خودم بدهکارم

برای این که احساساتی بودم
برای این که یک روبودم
برای این که غرورم روشکستم
برای این که انسان بودم

خودم؟...منوببخش...

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت14:32---20 تير 1394
salam. vebloge khobi dari.moafagh bashin

نازی
ساعت18:00---29 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی Angella ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


سینا
ساعت8:32---28 آذر 1393
چــرا آدمـــا نمیـــدونن بعضــــــــی
وقتهــــا خـــــداحافـــــظ یعنـــــــی :
" نــــذار برم "
یعنـــــــی بــرم گــــردون
سفــــت بغلـــــم کـــن
ســـــرمو بچـــــسبـــون به سینــــه ت و
بگــــــو :
"خدافــــظ و زهــــر مـــار"
بیخــــــود کــــردی میگی خدافـــــظ
مگـــــه میـــذارم بــــری؟!!
مــــــگه الکیــــــــه!!!!"
چــــــــرا نمیـــــفهمـــــن نمیخــــــــوای بری؟!!!
چـــــــــرا میـــــــذارن بــــری...؟!!


سینا
ساعت8:31---28 آذر 1393
کمي عوض شدم؛
ديريست از خداحافظي ها غمگين نميشوم ؛
به کسي تکيه نميکنم .؛
از کسي انتظار محبت ندارم ؛
خودم بوسه ميزنم بر دستانم ؛
سر به زانو هايم ميگذارم و سنگ صبور خودم ميشوم...
چقدر بزرگ شدم يک شبه !!!


سینا
ساعت8:31---28 آذر 1393
من آنقدر قانعم
كه بايك شاخه رز سفيد عاشق مي شوم
وآنقدر صبورم كه
مي توانم هزار سال حوصله كنم
تا تو مرا در عاشقانه ترين شعرت به تصوير بكشي
اما يادم نبود كه
تو نه عاشقي و نه شاعر.


سینا
ساعت8:30---28 آذر 1393
این عالم، عالم بازی هاست و عالمی است که بیشتر مردم به حقیقتش نمی رسند و به بازی تا آخرش مشغول می شوند و هر کدام نقشی دارند و یک نوع بازی ای می کنند...... زندگی همین امــروز است ما زندگی را در فرداها جستجو میکنیم، رویاها ، معذرت خواستن ها ، شروع های مجدد ، امیدها ، دوستت دارم هایی که باید بگوییم ، بخشیدن ها ، تغییرها ، سفرهایی که باید برویم ، کسانیکه باید ببینیم ، عاداتی که باید دور بریزم ، همه و همه را به فرداهایی نامعلوم...

سینا
ساعت8:30---28 آذر 1393
اینکه میخوای هر روز با یکی باشه مهــم نیست ،
فقط سعی کن یه روزم خودت باشــی . . .
خودِ خودِ خودِت . . !
اونوقته که دیگه افتخاراتـــ میشه افتضاحاتـــ


سینا
ساعت8:30---28 آذر 1393
استغفار می کنم
از آن
” دوستت دارم ” هایی
که حرامت شد . . .


سینا
ساعت8:29---28 آذر 1393
به بعضیا باس گفت :
برو عقب عزیــــــزِ من !
من خودمم انقـــــدر به خودم نزدیـــــــک نمیشم،
شما که جـــــای خود داری


elham
ساعت17:55---24 آذر 1393
↓↓ایـــنجــا↓↓

←←روزا بِــدون تــ♥ـو→→

●•✘✘شِــکل هَــمه✘✘•●

↙↗هیـــچکــی↖↘

↯↯نِـــمیدونه↯↯

‡دُُنـــیــــام‡

✘✘جَـــهَـ↭ـنَــمـ↭


elham
ساعت8:07---23 آذر 1393
مي‌شـــود مــن بغــض کنــم ،
تـو بگـويـي : مـــگر خدايت نبــاشــد کــه تــو اينگــونـه بغـض کنـي ؟
مـي شـود مـن بگـويـم “خـدايـا ” ؟
تـــو بگـويـي : ” جــــــــــــــــــان دلــــــم …؟ “


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 21 آذر 1393برچسب:,ساعت14:40توسط Angella | |