اگرهیچ کس نیست ...

فرارسیدن نوهمیشه نویدبخش افکارنو،کردارنو وتصمیم های نوبرای آینده است.

آینده ای که همه امیدداریم بهترازگذشته باشد.

درسال نو365روزسلامتی،شادی،پیروزی،مهرودوستی وعشق رابرای شماآرزومندم.



نظرات شما عزیزان:

سارا راسو
ساعت21:57---10 آذر 1394
توصیه بابام به من موقع رانندگی
سر کوچه ها یواش تر بپیچ ؛
شاید یکی بی شعورتر از تو پیدا شد که از اونور بیاد
=====================
کی از فانتزی هام اینه برم سره کلاس هندسه،
… بگم این درسا بسه
کاشکی این زنگ بخور دل به دلدار برسه !!
بعد استاد حذفم کنه !
من پاشم نگامو بندازم توو نگاش
درحالی که میرم تو افق،
بگم خوب دستِ منو خوندی
منو بدجوری سوزوندی
=====================
خبر فوری.....
لطفا همه جا پخش کنید
ابوبکر بغدادی رییس گروه داعش،اعلام کرد فردا 3 جا را خواهد زد..

.
.
.
.
.
.



زیر بغلش..ریشش..سیبیلش
روانی هم خودتی رفتم دکتر گفته خیلی هم سالمی فقط خیلی بانمکو باحالی


انتقام جو
ساعت22:22---25 مهر 1394
یه سوال میکنم درست جواب دادی بهت جایزه شارژ میدم.جوابشو همینجا زیرنویس کن .
سوال: توی همبلاگیهات یه دختر خانمی هست که خیلی هرزه و لاشی و جنده هست .به نظرت کیه؟جوابشم خیلی راحته چون طرف داره جهانی میشه.اسمشو اینجا واسم زیرنویس کن و جایزتو ببر. موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


SΛŔΛ & SΛYƐ
ساعت20:19---4 تير 1394
قرار نیست منم دل یکی دیگه رو بسوزونم ،

برعکس اونو اونقدرخوشبخت میکنم که

به هر روزی که جای اون نیستی لعنت بفرستی عزیزم !


سلام بهمون سر بزن تبادل هم خوشحال میشیم


parimah
ساعت20:05---4 تير 1394
apam

parimah
ساعت19:30---2 تير 1394
توای تنها ببین من را کنار مرز تنهایی
تنم خسته رهم خسته دلم دراوج تنهایی
زتنها بودنم ای دل خلاصی نیست باور کن
رهایی را نمی بینم زدست دیو تنهایی . . .


parimah
ساعت19:30---2 تير 1394
تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم
تنهایی را دوست دارم زیرا که خداوند هم تنهاست
تنهایی را دوست دارم زیرا انتظار کشیدنم را پنهان خواهد کرد . . .


parimah
ساعت11:18---29 خرداد 1394
آهاے همیشگے ترینم!
تمام فعل هاے ماضے ام را ببر..
چہ در گذر باشے
چہ نباشے
براے من استمــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــرارے
خواهے بود..
من هر لحظه تو را صرف مے کنم


سارا یکتا(معاون شیطان)
ساعت9:23---7 خرداد 1394
ه پسر دایی دارم هشت سالشه دیشب بهمون نحوه صحیح اسنفاده از اپلیکیشن های تبلت رو آموزش میداد. اونوقت من هشت سالم بود خروسا رو میزدم که مرغها رو اذیت نکنن
Up kon dg torobcheh


سارا یکتا(دخمل فضول خزری)
ساعت15:09---26 ارديبهشت 1394
مادره خطاب به پسرش: نیوتن رو میشناسی ؟
پسره :نه کی هست؟
مادره : اگه به درسات بیشتر توجه میکردی میشناختیش !
پسره: خیلی خوب ، پارمیدا رو میشناسی ؟
مادر : نه !!!
پسره : اگه به شوهرت بیشتر توجه میکردی میشناختیش !
====================
ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺎﻧﮏ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﻣﻨﺪﻩ ﻣﻴﮕﻢ

ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ ﺷﻤﺎ ﺻﻨﺪﻭﻗﺪﺍﺭ ﻫﺴﺘﻴﻦ؟

.

.

.

ﮔﻔت نه ؛ﻫﺎﭺ ﺑﮑﻢ

ﺍﺻﻦ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺟﻤﻊ ﺷﺪ... مردم أعصابشون زیرِ درختِ البالو گمشده


سارا یکتا
ساعت20:56---30 فروردين 1394
یارو هر روز بدون بسم الله غذا می خوره و شیطان هم باهاش سر سفره میشینه.بعد از یک ماه شیطان می گه: جان مادرت یابگو بسم الله . بی خیالت بشم یا هم یه غذایی غیر از گوجه بادمجان درست کن تا بخوریم.
سلام angella جان


سارا یکتا
ساعت20:15---7 فروردين 1394
صبح حوصلم سر رفته بود گوشی پسرعمو و برداشتم دیدم 4 تا دوست دختر داره اسم دوست دختراشو با هم دیگه عوض کردم....! . . . . . .
الان دیگه دوست دختر نداره....
مریض نیستماااااا فقط حوصله ام سر رفته بود....!! میفهمییییییی؟؟؟؟ حوصلم سر رفته بود !



tanha
ساعت16:49---2 فروردين 1394
سال نوشماهم مبارك دوست عزيز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 2 فروردين 1394برچسب:,ساعت16:17توسط Angella | |