تنهایی

اگرهیچ کس نیست ...

تنهایی تاوان تمام نه هایی ایست که نگفتم تا دل کسی نشکند
همه ی محبت هایی که زیادی هدر دادم تا دلی را بدست بیاورم
همه ی دوستت دارم های ابکی که جدی گرفتم
همه ی سادگی که در این دنیای هزار چهره خرج کردم
تنهایی تاوان همه ی خوشبینی هاییست که به دنیا و ادم های این روزها داشتم!!!!...



نظرات شما عزیزان:

iman
ساعت22:25---22 شهريور 1393
من درد تو را ز دست آسان ندهم

دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم

از دوست به یادگار دردی دارم

کان درد به صد هزار درمان ندهم



attarishafa)rahgozar)
ساعت23:01---13 شهريور 1393
webet kheyli ghashange .movafagh bashi.mamnoon misham be manam sari bezani o nazar bedi va az matalebe tebe sonnati estefade koni

MAHTAB
ساعت20:28---21 مرداد 1393
خیالَ ت تختـــــ

با این خوابــــﮯ ڪ , من دارم وُ

چشمانی ڪ

تو ,

دنیا براﮯ فراموش کردنَ تـــــ

کوتاه استــــــ...


چشم انتظار
ساعت23:23---19 مرداد 1393
موفق باشید
یاحق


ehsan
ساعت21:49---19 مرداد 1393
عالی بود مرسی
پاسخ:خواهش.ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 19 مرداد 1393برچسب:,ساعت11:32توسط Angella | |