ندانی

اگرهیچ کس نیست ...

نوشتن برای تووقتی ندانی که

برایت نوشته ام به چه درد می خورد؟...



نظرات شما عزیزان:

دوستان اف بی
ساعت16:14---25 ارديبهشت 1394
سلام خوبی خسته نباشی میدونم خیلی وقت سایت داری و ی کارایی کردی ولی خب نتیجه ی خوبی نگرفتی مثل خودم منم چند سالی توی اینجور کارام ولی وقت نمیزاشتم الان میخوام کار جدی شروع کنم اونقدر تجربه دارم که بتونم تا چند ماه دیگه از اینترنت واسه خودم درامد کسب کنم اگه مایل باشی با هم توی سایت من نویستندگی کنیم این پست بخون به کمکت شدیدا نیاز دارم دوست عزیز
سلام خوبین ؟؟؟
ما ی سایت جدید ساختیم به اسم دوستان که این سایت روم اختصاصی پرسرعت داره و انجمن فعال که قرار با کمک شما توی همه ی زمینه ها فعالیت داشته باشیم از تکنولوژی و مقاله ی روانشناسی تا فیلم و اهنگ و اس ام اس جک و کل کل دختر پسر
همچنین جذب نویسنده و کسب درآمد و خوانده شدن حرف های دل شما و پیدا کردن خواننده و طرفتار برای پست های خودتون
واسه اطلاعات بیشتر این دو تا پست بخونید و راجب انجمن هم باید بگم فقط با حضور شما رونق میگیره
اگه میخوای شرایط و بدونی و ی محیط جدید بببینی فقط ی بار پست های ما رو بخونید
http://dostanfb.ir/NAZ-DON/270/
http://dostanfb.ir/NAZ-DON/1
لطفا حداقل در سایت ما عضو بشید و درخواست تالار موردنیاز با مدیریت خودتون را به مدیریت اعلام کنید
با عضویت همه چیز به شما میگیم
با تشکر از حضورتون توی سایت دوستان
ایدی منه admi_73@yahoo.com
ممنون میشم نظر تایید کنید شاید کسی که دوست داره نویسنده بشه از طریق این نظر جذب بشه
اف= فرند دوست
بی = باحال یعنی بی باک باحال


reza
ساعت13:05---27 فروردين 1394
جالب بوووووووووووووود

ایمان
ساعت17:48---1 دی 1393
نوشتن برای تووقتی ندانی که

برایت نوشته ام به چه درد می خورد؟...

مرا اینگونه باور کن :
کمی خسته کمی تنها
کمی از یاد رفته کمی مغرور
کمی بی کس کمی گستاخ
کمی سر خوش
کمی.. کمی باور کردنم سخته ؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,ساعت16:51توسط Angella | |